Kategoria: Hakukoneoptimointi
-
Hakukoneoptimointi ja vääristyneet odotukset
Törmään työssäni usein — jos ei nyt aivan päivittäin niin ainakin viikoittain — asiakkaiden vääristyneisiin odotuksiin hakukoneoptimointiin liittyvissä asioissa. Nämä…
-
WordPress-sivuston optimointi — Lisää nopeutta
WordPress on oletusarvoisesti erittäin nopea julkaisualusta, mutta homma voi levitä käsille nopeasti monestakin eri syystä. Yksi suurimmista ongelmanaiheuttajista on laajennukset,…
-
Kotisivujen suunnittelu
Oletko uusi yrittäjä tai harkitsetko vanhan sivustosi päivittämistä? Mullistavat, toinen toistaan huikeammat ideat pyörivät mielessä ja projektista on vaikea saada…
-
Responsiiviset kotisivut
Mobiililaitteiden (älypuhelimet ja tabletit) käytön yleistymisen myötä responsiiviset kotisivut ovat suorastaan elinehto näkyvyyden takaamiseksi. Responsiivisella toteutuksella on monia eri hyötyjä.…
-
Orgaaninen näkyvyys
Orgaaninen hakutulos tarkoittaa yksinkertaisesti hakutulosta, josta ei ole maksettu. Hakutuloksen sijainti määräytyy sisällön relevanssin ja laatukriteereiden perusteella. Korkein mahdollinen sijoitus…
-
Kotisivujen yleisimmät ongelmakohdat
Yllättävän monien yrityssivujen optimointiin ei juurikaan ole uhrattu ajatusta suuntaan tai toiseen. Kysymys voi olla puhtaasti tietämättömyydestä tai jopa välinpitämättömyydestä.…
-
Kuvien käyttö kotisivuilla
Kuvien, videon ja muun visuaalisen materiaalin käyttö ovat hyvin toimivien kotisivujen keskiössä. Oli kyseessä sitten yrityksen verkkosivut tai vaikkapa verkkokauppa,…
-
Miten houkutella enemmän liikennettä yrityksen kotisivuille?
Kotisivut ovat tehokas ja kustannustehokas tapa markkinoida tarjottuja tuotteita tai palveluita. Teoriassa tavoitettavan ihmismassan määrä on valtava. Useimmiten kuitenkin hieman…